Aby napisać naprawdę dobre treści dopasowane w 100 % do profilu Twojej działalności i tematyki strony potrzebuję kilku niezbędnych informacji.

Postaraj się szczegółowo odpowiedzieć na poniższe pytania, co ułatwi moją pracę, podniesie efektywność napisanych artykułów, a także przyśpieszy kontakt między nami.

Jeśli masz swój własny brief, być może bardziej rozbudowany i wyczerpujący, załącz go, proszę do wiadomości.

  1. Jaki rodzaj tekstu mam dla Ciebie przygotować?
  2. Jaki jest docelowy adres strony internetowej?
  3. Czym dokładnie zajmuje się firma?
  4. Jaka jest nazwa firmy, usługi, produktu?
  5. Czym wyróżniasz się od konkurencji?
  6. Czy posiadasz opinie i recenzje od swoich klientów?
  7. Kto jest Twoją największą konkurencją?
  8. Kto jest Twoją grupą docelową?
  9. Co powinien poczuć odbiorca, czytając tekst?
  10. Czy są ograniczenia dotyczące długości tekstu oraz nagłówków?
  11. Jakie najważniejsze informacje powinien zawierać tekst?
  12. Jakich kwestii nie należy poruszać?
  13. Co warto uwzględnić w tekstach?
  14. Czy można posługiwać słownictwem typu tanio, najtaniej?
  15. Jaki jest cel artykułu?
  16. Jaki jest limit czasu na napisanie artykułu?
  17. Czy są jakieś wytyczne dotyczące optymalizacji SEO?
  18. Czy posiadasz listę słów kluczowych?
  19. Czy masz jakieś dodatkowe sugestie?
  20. Preferowana forma grzecznościowa – jak zwracać się do odbiorców?

Dziękuję za poświęcony czas. Dzięki tym pytaniom nasza komunikacja będzie łatwiejsza, a teksty bardziej precyzyjne.