Jak zwiększyć sprzedaż internetową?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż internetową prostym i skutecznym sposobem?

Sprzedaż internetowa z roku na rok nabiera coraz większego rozpędu. Biznes internetowy kwitnie i jest bardzo opłacalny, dlatego wiele firm przenosi swoje działania do Internetu. Założenie  sklepu internetowego, strony firmowej, czy też bloga jest dość proste i w miarę tanie, jednak wiąże się z wieloma wyzwaniami. Samo uruchomienie strony nie wystarczy, trzeba ją odpowiednio przygotować i pozyskać odbiorców. Zobacz jakie kroki podjąć, aby sprzedaż internetowa była naprawdę opłacalna.

Jak przygotować sklep do sprzedaży internetowej?

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na sprzedaż internetową jest wysoka jakość strony. Twój sklep powinien być przyjazny i łatwy w obsłudze. Ważnym aspektem jest sam wygląd sklepu, który niezależnie od platformy, na jakiej jest zainstalowany, musi wyglądać profesjonalnie i wzbudzać zaufanie, jeśli tego zabraknie, klient prawdopodobnie opuści Twoją stronę.

Klienci często zwracają uwagę na ilość asortymentu, opisy produktów oraz na to, czy w łatwy sposób można zrobić zakupy. Zobacz, co jeszcze ma wpływ na zakupy właśnie w Twoim sklepie:

  • Każdy produkt powinien zawierać przynajmniej jedno zdjęcie, najlepiej, jeśli jest ich kilka i do tego w dobrej jakości, wtedy klient ma możliwość obejrzenia produktu z każdej strony.
  • Wszystkie produkty powinny zawierać unikalne i obszerne opisy, które przekazują najważniejsze informacje o produkcie i zachęcają do zakupu. Opisy produktów powinny być unikalne. Niedopuszczalne jest kopiowanie ich ze strony producenta. Obniża to wiarygodność nie tylko w oczach użytkowników, ale także negatywnie wpływa na postrzeganie sklepu przez wyszukiwarkę Google, która może Cię za to ukarać niską pozycją w wynikach wyszukiwania.
  • Uruchom szybkie płatności. Wdrożenie bramek płatniczych nie jest skomplikowanym zadaniem, a możliwość skorzystania z wielu metod płatności na pewno wpływa pozytywnie na użytkowników, którzy mogą wybrać najodpowiedniejszą dla siebie opcję zapłaty.
  • Daj coś od siebie. Uruchom bloga firmowego i zamieszczaj na nim artykuły poradnikowe, porównuj produkty ze sobą, twórz rankingi i opisuj zastosowanie sprzedawanych przez siebie produktów. Klienci chętnie czytają artykuły, które mogą im w jakiś sposób pomóc i rozwiązać ich problemy. Dzięki temu przedstawiasz się jako ekspert i budujesz zaufanie do swojej marki. Jeśli nie jesteś w stanie sam tworzyć odpowiednich treści, profesjonalny copywriter zrobi to dla Ciebie.
  • Pomyśl o zakupach bez rejestracji lub zautomatyzuj rejestrację podczas zakupów. Robiąc zakupy w Internecie, często spotykam się z przymusową rejestracją w danym sklepie. Z uwagi na fakt, że nie chcę się rejestrować i chcę szybko zrobić zakupy, zdarza się, że opuszczam sklep właśnie z tego powodu.

To zaledwie kilka podstawowych rzeczy, o które musisz zadbać, aby klienci chętnie u ciebie kupowali.

Kiedy przygotujesz już odpowiednio swój sklep na sprzedaż internetową, musisz postarać się o jego widoczność w sieci i przyciągnąć uwagę klientów. Nawet najlepszy sklep nic nie sprzeda, jeśli internauci go nie znajdą, dlatego koniecznie zainwestuj w content marketing. Teksty blogowe poradnikowe i sprzedażowe zamieszczane na stronach, które odwiedzają Twoi potencjalni klienci, z pewnością przyciągną ich na Twoją stronę. Tylko gdzie publikować artykuły, żeby pokazać się światu?

Gdzie publikować artykuły?

Najlepszym miejscem na znalezienie odpowiednich stron, na których możesz zamieścić artykuł blogowy, poradnikowy, reklamowy, czy też sprzedażowy jest platforma marketingowa WhitePress. Rejestracja jest zupełnie darmowa, a daje Ci wgląd do tysięcy jakościowych stron. Korzystając z zaawansowanej wyszukiwarki, jesteś w stanie znaleźć stronę w 100% odpowiadającą Twoim wymaganiom.

Wszystkie strony, które znajdziesz na platformie WhitePress, przechodzą ręczną weryfikację i oceniane są pod względem jakościowym. Dodatkowo platforma korzysta z płatnych narzędzi takich jak senuto i semsorm, dzięki temu otrzymujesz rzetelne dane dotyczące jakości i liczby odwiedzających. WhitePres wyróżnia się tym, że zrzesza dużą liczbę stron o wysokiej jakości, zarówno tych mniejszych, jak i największych portali internetowych. Dzięki temu każdy może reklamować swoją markę niezależnie od budżetu, jaki posiada.

Zarejestruj się i przekonaj się sam.