prowadzenie bloga
Prowadzenie bloga

Prowadzenie bloga firmowego to świetny sposób na reklamę!

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów?
Bądź lepszy od konkurencji i wyróżnij się porządnym blogiem. Zwiększ zasięgi i rozreklamuj swoją firmę i produkty.

Oprócz znanych sposobów promocji takich jak: płatne reklamy czy media społecznościowe, coraz większą popularność zyskują blogi. Jest to świetny sposób na zwiększenie pozycji w wyszukiwarce i przyciągnięcie nowych klientów. Wciąż jednak niewiele firm przykłada do tego wagę. Nie popełniaj tego błędu ­– stwórz blog firmowy. Jeśli nie wiesz jak to zrobić lub po prostu nie masz na to czasu, skorzystaj z mojej usługi: prowadzenie bloga.

Kontakt prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego – czy warto?

prowadzenie bloga czy warto w to inwestować? statystyki

Artykuły blogowe to jeden z najlepszych narzędzi content marketingu. To idealna możliwość na dotarcie do klientów, zaangażowanie ich i wzbudzenie zaufania. Ma to gigantyczne oddziaływanie na sprzedaż produktów. Kolejnym dobrym aspektem jest to, że prowadzenie bloga firmowego pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Ciekawe, obszerne i chętnie odwiedzane treści są dodatkowo doceniane i wyróżniane przez Google. Dzięki temu zyskasz wyższe pozycje i jeszcze więcej klientów.

Poprzez blog masz nieograniczoną możliwość prezentacji swoich produktów i usług. Możesz na nim opowiadać o swojej firmie, prezentować usługi i produkty, pomagać internautom i dawać cenne rady i wskazówki. Wzmocni to Twój wizerunek i zapozna z twoją marką tych, którzy o tobie nie słyszeli. Grzechem jest nie wykorzystać takiego potencjału.

Prowadzenie bloga firmowego da Ci znaczną przewagę nad konkurencją.
Jeśli nawiążesz ze mną współpracę, zapewniam, że zadbam o odpowiedni i przemyślany sposób uzupełniania treści.

Co zyskasz, zlecając mi prowadzenie bloga firmowego?

prowadzenie bloga, co zyskasz dzięki mojej usłudze
  • Lepsza pozycja strony w wyszukiwarce
  • Większy zasięg pozyskiwania odbiorców poprzez nowe frazy kluczowe
  • Poprawa Twojego wizerunku
  • Zwiększenie zaufania do Ciebie i Twojej strony
  • Wzrost wiarygodności
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Rozwój firmy
  • Rozbudowa strony

Prowadzenie bloga – moja usługa

prowadzenie bloga co oferuję

Jeśli masz już bloga firmowego, zajmę się jego regeneracją. Sprawdzę go szczegółowo, poprawię i wzmocnię stare teksty, gdy zajdzie taka potrzeba. Zaproponuję nowe tematy, jakie warto byłoby wdrożyć w celu poprawy jakości i wizerunku strony. Udoskonalę Twój blog w taki sposób, żeby był najlepszą odpowiedzią na wyszukiwaną przez internautę frazę.

Jeżeli natomiast nie prowadzisz jeszcze bloga firmowego, pomogę Ci go uruchomić. Zaplanuję dokładnie strategię marketingową, którą sukcesywnie zacznę wdrażać. Zadbam o unikalne i obszerne artykuły pasujące tematycznie do Twojej działalności. Treści, które przygotuję, będą odpowiednio sformatowane i zoptymalizowane pod kątem white hat SEO.

W mojej ofercie znajdziesz wiele rodzajów tekstów, które pozytywnie wpłyną na Twoją stronę. Począwszy od pozyskiwania nowych klientów, poprzez zwiększanie pozycji w wyszukiwarce i na wzroście sprzedaży kończąc. Aby ustalić szczegóły, skontaktuj się ze mną.

Jakie artykuły blogowe piszę?

Teksty, które napiszę, mogą przybrać różną formę, którą ustalimy w trakcie nawiązywania współpracy. Niezależnie od rodzaju tekstu, gwarantuję, że będą ciekawe, angażujące i co najważniejsze wartościowe dla użytkowników oraz dla wyszukiwarek. Mogą to być teksty:

prowadząc bloga, jakie artykuły piszę
  • Informacyjne
  • Specjalistyczne
  • Poradnikowe
  • Sprzedażowe
  • Ofertowe
  • Reklamowe

Jaki jest koszt za prowadzenie bloga?

prowadzenie bloga jaki to koszt

Prowadzenie bloga to bardzo indywidualna kwestia. Cena zależna jest od ustalonej intensywności dodawania wpisów, ich długości oraz trudności tematyki. Skontaktuj się ze mną, porozmawiamy o szczegółach i wtedy będę w stanie podać Ci konkretną cenę.

Ile czasu przeznaczam na prowadzenie bloga firmowego

prowadzenie bloga ile czasu przeznaczam

Prowadzenie bloga firmowego to złożony proces. Wymaga dużo uwagi i zaangażowania. Aby efekty były widoczne, potrzebna jest spora dawka content. Minimalny okres prowadzenia przeze mnie Twojego bloga to jeden miesiąc. W tym czasie uzyskasz minimum 4 wartościowe i atrakcyjne artykuły.

Gdzie założyć bloga firmowego?

prowadzenie bloga gdzie go założyć?

Najlepszym miejscem na stworzenie bloga firmowego jest podstrona Twojej głównej strony czy sklepu. Największą zaletą tego rozwiązania jest fakt, że kiedy aktualizujesz treści na blogu, to równocześnie aktualizuje się cała strona internetowa. Ma to pozytywny wpływ na wyniki wyszukiwania. Nie osiągniesz tego, tworząc bloga na osobnej domenie lub subdomenie.

Wpływ bloga na pozycjonowanie strony

prowadzenie bloga i jego wpływ na pozycję

Blog firmowy ma ogromny wpływ na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Jak zapewne już wiesz, wyszukiwarki uwielbiają i doceniają obszerne i wartościowe treści. Jeśli je zapewnisz, algorytm wyszukiwarki Google podniesie Twoja stronę na wysokie pozycje. To z kolei przełoży się na większą liczbę odwiedzających, a to przełoży się na większą sprzedaż.

Prowadzenie bloga firmowego to fundament biznesu

prowadzenie bloga firmowego podział

Blog jest podstawą do tworzenia marketingu treści. Dzięki niemu dajesz się poznać nowym odbiorcom i podtrzymujesz relacje z dotychczasowymi klientami. Blog buduje Twój wizerunek i może być formą autopromocji i wizytówką firmy. Dzięki niemu zyskasz autorytet i dasz się poznać jako ekspert w danej dziedzinie. Dzielisz się wiedzą, odpowiadasz na pytania, rozwiązujesz problemy. Klienci otrzymują od Ciebie pomoc i wskazówki, Ty natomiast dowiadujesz się, co lubią czytać najbardziej, jak reagują i jakie są ich opinie. Blog jest więc swoistą skarbnicą wiedzy zarówno dla odbiorców, jak i dla firmy.

Prowadzenie bloga jest jak długoterminowa inwestycja w przyszłość. Jej efektów nie zobaczysz od razu. Należy pamiętać, by systematycznie uzupełniać go treścią. Oczywiście wymaga to nakładu pracy, kreatywności, zaangażowania oraz czasu, ale jest to bardzo opłacalne.

prowadzenie bloga firmowego to fundament biznesu wykres

Jeśli zadbasz o ciekawe, wartościowe treści to być może internauci sami zaczną je udostępniać dalej? Zwiększenie zasięgów, rozpoznawalność marki, nowi odbiorcy, samo napędzająca się reklama, wzrost sprzedaży – brzmi dobrze prawda? Dlatego właśnie blog jest fundamentem biznesu i dobrą drogą do osiągnięcia sukcesu. Spójrz w przyszłość i wykorzystaj maksymalnie jego możliwości.

Blog firmowy może działać jak silnik napędowy Twojej strony internetowej. Pamiętaj, aby uzupełniać mu paliwo w postaci content.

Skorzystaj z mojej oferty prowadzenie bloga. Zapewnię Ci ciągłość i regularność publikacji.

prowadzenie bloga firmowego kontakt


zdalny copywriter – czekam na Twoją wiadomość.

Zapoznaj się z całą moją ofertą content marketing

prowadzenie bloga firmowego